VLASY ROBIA ČLOVEKA, ALEBO VLASY KORUNA KRÁSY

9/29/2017

Chcem si zafarbiť vlasy a premýšľam ako. Hovorí sa "život je zmena", "vlasy robia človeka" alebo "vlasy, koruna krásy". U mňa to zásadná zmena nebude, no potrebujem ju. Plánujem si dať hnedo-blond ombré. Nebudem tu opisovať farby, lebo čísla by asi nič nepovedali a je lepšie raz vidieť ako 1000 krát počuť. vlasyd




Keď si teraz pozerám moje premeny účesov, farieb vlasov a dĺžok, neverím vlastným očiam. Mám tu síce fotky iba od r. 2013 (2 sú z detstva :D), no som prekvapená ako sa to menilo počas tých štyroch-piatich rokov. Do roku 2013 som mala vlasy zelené, fialové, červené, medené, biele, tmavohnedé až čierne, na ježka, krátke, polodlhé a vždy iné. Vlasy sú jednoducho moja úchylka (okrem nakupovania), na ktorej sa viem vždy vyblázniť, hoci ich mám 3 v štyroch radoch. Však posúďte sami :D


Život je príliš krátky na to, aby sme žili stereotypne. Ja si ho rada užívam plnými dúškami. 
Budem rada, ak mi poradíte, prípadne pošlete fotku, aký účes by ste mi vybrali alebo akú farbu vlasov myslíte, že mám zvoliť. Poteším sa každému komentu a zdieľaniu.

Môžete ma sledovať aj v mojich videách na youtube, budem rada :) YOUTUBE KLIK TU



Žiadne komentáre:

Autor obrázkov motívu: MadCircles. Používa službu Blogger.